Nu är det kväll på Berglundavägen...

 
Men en liten kille har inte gått å lagt sej med ett leende iaf. Lille Jonathan ligger utslagen i våran säng med feber stackarn :(
 
Men resten av killarna ligger till sängs och sover nog mer eller mindre. Efter vi visat dom att Mamma å Pappa har varit med i en svensk film en gång som statister...
 
Den går ju på C More (Nya Canal+) nu. Irene Huss - Jagat Vittne
 
Blev tvungen att visa dom. För det blev en liten tveksam fråga "Han ni varit med i film???"
 
Blev ju tvungen att visa dom :P
 


"ÅÅH!!! Det är faktiskt Mamma å Pappa. Kolla Linus!!! i är verkligen med i filmen..." Utbrast Simon :)
 
Linus himlade med ögonen med "okej jag tror er nu"-blick :P
 
Nu ska jag ta mej en sväng in i cybervärlden och byta om till Copral (Mitt karaktärsnamn i Wolrd of Warcraft) och se om det finns några stackars onda gubbar att dräpa :P
 
Ha en bra kväll...På återseende

Kommentarer
Leena Mi

Hoppas att ni har haft en fantastisk helg! :)

2012-09-16 @ 21:48:42
URL: http://www.mondoblog.se/lillami
Helén

Hejsan! Wow - vara med i en film måste kännas häftigt? :)
En annan sak - ett WOW till? ;) Så du spelar det du - min son har spelat det i MÅNGA år (tyvärr) - är inte alls vän med det spelet, en sak om man börjar med det när man är äldre men att de unga får spela - usch! Har faktiskt förstört hela hans sociala liv! :(
Hans "liv" är alla de han snackar/spelar med... Roligt när han inte sitter där - göra vadå då?
Hummm - borde förbjudas! Hahaha... ;)
Nä då - men när han började var det så pass nytt o jag trodde det var som typ ps eller så? Men idag vet jag bättre o mina andra barn kommer ALDRIG få spela det - isf tidsbegränsat!

Har du spelat länge? Kanske t.om vet vem min son är? Tror han är rätt duktig i det?

2012-09-17 @ 07:52:34
URL: http://www.mondoblog.se/helen
Sara Gyllensten

Vilken liten sötnos, men usch... Det är inge skoj när dom har feber... Man blir så hjälplös... :(
Kram

2012-09-17 @ 07:53:09
URL: http://www.mondoblog.se/gyllensten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0