Igen...!

 
Ännu en natt med ett par timmars sömn...
Jonathan å Noah ligger och snörvlar. Vaknar titt som tätt å är ledsna.
Nu känns det som det inte är någon idé att lägga sej tills Simon kommer...
Vet inte hur jag ska göra idag. Tänker inte ta en dag till på jobbet sån här.
Man är lite halvkrasslig ihop med vråltrött! Och sitta i en truck, funkar liksom inte.
 
Man har ett ansvar att framför trucken på ett säkert sätt. Och det kan jag inte göra som det är nu :(
 
Så synd att det är eftermiddag man jobbar. Hade det varit förmiddag jag jobbat denna vecka, hade det inte alls svidit lika mycket att vara hemma. Och jag som även hade ett mål att försöka vara utan frånvaro i ett år. Men det kan nog brytas idag :(
Pga att man är trött...PFFT!!!
 
Tycker inte det är ett giltigt skäl till att vara hemma liksom. Men jag pallar inte vara så trött att jag somnar vi ratten!
 
Det kommer svida, men vad ska man göra ? 
 
Får se...

Kommentarer
Sara Gyllensten

Man ska inte jobba om man inte är kry, och precis som du säger så ska man ju inte göra det om man ska köra truck. Man kanske inte blir tillräkligt vaksam osv.
Var hemma och krya på dig istället :)

2012-09-19 @ 07:56:08
URL: http://www.mondoblog.se/gyllensten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0