Handlat...

 
Mer hinns inte med idag...Nu blir det att pusta ut lite. Sen dra till jobbet. Den här dagen blev kort. Men vi fick handlat rejält mycket så vi klarar oss ett antal veckor skulle jag nog våga säga :P
 
Så mycket till inlägg blir det inte tyvärr...Skulle nog kunna sitta och skriva av mej en stund till om tid fanns.
 
Men igår blev det förberedelser inför World of Warcraft expantionen Mists of Pandaria
 
 
Köpte samlarversionen...
 
 
Lite dyrare dock. Men har man alla andra expantioner med samma utgåva så fick det bli det den här gången oxå :P
 
Så om 4 dagar smäller det...
 
Ser fram mot det som vanligt. Har varit med och testat lite på Blizzards testserver (Beta-servers) Och jag tror att det kommer bli roligare än på länge. Men det har man ju iof trott varenda gång :)
 
Ska ta lite fina bilder sen och lägga upp. Ifall det skulle finnas nåt WoW-geek där ute som råkar snubbla in här :P
 
Ska nog föra en lite WoW-dagbok för skoj skull oxå, är tanken.
Då finns det ingen risk för "bloggtorka" eller vad man nu ska kalla det :D
 
Nu blir det att fixa igång våran interna Mincraftserver åt Simon å Linus. Dom tjatar hål i huvudet på mej :P
 
Ha en bra dag.
 
Och Annika...
 
ÄLSKAR DEJ ! ! ! !

Kommentarer
Linda aka Javamorsan

Ja ni WOW spelare är inte kloka ;)
Har aldrig spelat och kommer nog aldrig göra det heller. Men jag avundas dig som har ett intresse på det viset. Eller jo jag har intressen ja det har jag. Men inte så.

2012-09-20 @ 20:36:41
URL: http://baralinda.se/wordpress
Annika - drömmen om 11 barn

Jag älskar dej också mitt lilla WOWGEEK! <3

2012-09-22 @ 00:15:49
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Elina på Dildoteket

ja det där att inte hinna blogga känner jag igen.. Med heltidsjobb och företag är det ibland lite svårt att ta sig tid. Men man löser det!
Ha en bra lördag!

2012-09-22 @ 15:03:47
URL: http://www.mondoblog.se/dildoteket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0