Torsdag kvällsinlägg (Bilder och en del skrivet :P)



Ser inte ljust ut i årets slutspel heller...Bitterheten och negativiteten bara rusar inom mej.
Åker HV ut redan i kvartsfinalen, så finns det bara en enda sak inom elitseriehockeyn som kan gör mej på ganska gott humör igen. Det är att DIF åker ur :D

För övrigt så har det varit en trött Conny som jobbat idag. Lille Jonathan råkade dra på sej feber igår kväll. Så han har inte sovit jättemycket i natt. Lika så jag och frugan :(
 
Inte speciellt mycket som hänt. Fart omkring i trucken idag och lyssnat på P3 som vilken vanlig dag som helst på jobbet...



En febrig lite Jonthan kl kvart i 7 imorse



Märks inte direkt att den här lille killen är sjuk :P



Nån annan liten kille som försökte göra en sur min på beställning :D
Lagom söt!!!

Aja...Eftersom gumman ska in å glo på "Biggest Looser" blir det ingen mer hockey på TV:n iaf. Får surfa in på Sveriges radio för det är ju faktiskt match i Kinnarps Arena nu. Davidsson lyckades få i pucken bakom Nihlstorp äntligen. skillnaden mellan hopp och förtvivlan är inte stor alls märker jag :P

Biggest Looser har ju inspirerat Annika en hel del. Sen är det lite kul efter som man känner Slejman lite. Fast det är ju hans storebror Foad jag känner honom genom. Jag och Foad gick ju i samma klass från 1:an till 8:an. Spelat handboll ihop på 80-talet.

Och DÄR!! Blev det 2-2 mellan HV å FBK. Satans så skönt. Tar dom hem det här idag. Så kommer imorgon Fredag bli en riktigt bra avslutning på arbetsveckan :)

Springer mellan matchen och bloggande för fullt här. Lite svårt att behärska sej och håll igen. Men det går. Vill ju inte skrämma skiten ur ungarna :P

Dom står och tittar på pappa med en funderande min. och undrar säkert vem den där token här som skuttar lite här hemma xD

Lite mer bilder kanske. Tömde min gamla digitalkamera. Som vi inte använt på 2 år eller nåt :)



Precis i början av mitt och Annikas förhållande :P



Detta är nog en av dom teckningarna jag fastnat riktigt mycket för. Simon kom hem från skolan och hade ritat "Pappas gubbe" i WoW. Helt klockren teckning :P



Åh titta... En lagom dragen Conny med Roland :)



Rasmus ett halvår ungefär...

Några roliga bilder...

Hittade massor!!!

Fixar ett inlägg imorgon med ännu mer kort...

Nu är det dags för sista perioden strax...Får inte missa den :)

Lagom nervös nu. För HV måste verkligen vinna den här matchen om det ska finnas någon chans att vända det här :S

Forza HV71!!!

Nu blir det i säng med resten av unganrna. Sen Webradio och lite WoW innan sängen :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0