Raidkväll...



Vi testade med Ultraxion på Heroic mode...
Jag gick min första raid utan att vara tank. Körde Damagedealer...
inte riktigt nöjd med min insats ikväll. Men det kommer nog...
Mycket att tänka på. Trodde jag kunde taktiken bättre än vad jag gjorde.

Mend et var riktigt kul...Sen när man väl fick fart på skadan så lyckades man med att misslyckas med något annat som förstörde...

Mycket saker man måste ha fokus på i raider ibland. Så det krävs en hel del träning. Eftersom man inte raidar hela tiden så blir det en hel del svårare...

Men vi hade kul...Det är viktigast för mej :)

Nu blir det nog att dra sej mot sängen...ännu en arbetsvecka som hägrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0