Nördat lite ikväll...



Tihi...

Raidade lite ikväll. Och det gick bra. Uppgradera min karkatär Copral.

Fick till och med ta en första bossen på heroic mode i Dragonsoul :P

Vi har fått bra fart på guildens framsteg nu den sista tiden.

Och jag är riktigt nöjd med mina framsteg med Copral. För att raida på den låga nivån jag gör, så ät jag riktigt nöjd. Coprals utrurstning är på så pass bra nivå för att klara mer bossar på heroic modes.

Nu för tiden raidar jag bara varannan vecka eftersom jag jobbar 2-skift.

Nästa raid blir på Söndag. Då tar vi det sista i Dragonsoul. Så missar jag bara en raid nästa vecka :P

Nu blir det en dusch och sen hopp i säng...


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

UPDATE!

2012-03-15 @ 19:06:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0