Ganska nöjd nu...



Äntligen!!!

Nu har jag klarat det jag vill hittills i World of Warcraft.

Fått klara dom 2 störrsta instanserna just nu. Firelands och Dragonsoul.

Samtidigt slagit dom 2 tuffaste bossarna i denna expantion. Ragnaros och Deathwing.
Känns lite kul att få spöa Ragnaros igen. Han fanns ju redan i början av World of Warcraft som en slutboss då i en stor instans som heter Molten Core.
Även den gången var jag "Förste Tank" :P 

Känns faktiskt bra. Som officer och förste tank i guilden Nocturnals på servern Nagrand. Känns helt okej att få vara med vid dessa tillfällen när vi tar bossar för första gången.

Bytte sida för ett tag sen. Hade tröttnat på att vara en hordespelare och smög undan till en annan server för att prova lite allians för drygt ett år sen. Hittade en guild med lite svenskar i och kom med som vanlig member. Tills en kväll dom saknade en tank. Och jag fick förfrågan :P
Och ja...Resten är inte så svårt att lista ut tror jag. Dom var nöjda iaf. Och jag fick en plats som provraidare :P

Man får även en häftig titel när man tar ner Deathwing i Dragonsoul.

Så nu mera är mitt alias i World of Warcraft Copral, Destroyer's End :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0