Fullt ös hela dagen...



Som sagt var. Denna dag har varit långt från lugn kan jag säga :)

Trucken har inte stått stilla många minuter...

Började med en lastbil som skulle lossas på massa vevaxelämnen, sen har det varit full fart resten av dagen.
Hann inte ens få iordningpå allt innan kvällsskiftet tog över :(
Det var ju ingen katastrof. Men lite småfix kvar.
Sen resan hem från jobbet var inte som alla andra.

Började med när jag kommer ut på rakan mellan Horsås och Fjället. Där ligger det en ekorre som nyligen blivit påkörd :(

Sen kommer jag ikapp en Renault Clio som var ganska ny...Max ett år gammal eller nåt. Med en höbal i baksätet eller i skuffen. Kul att ha det i en ny bil. Blir roligt att städa :P

Och till sist när jag nästan är hemma så kommer det en katt gåendes sakta över vägen som jag höll på att köra på. Helt orädd. Bara tittade på mej och gick vidare. Trodde den skulle stanna när det kommer bilar. Men den bara gick. Dumma katt!!!

Men nu har vi fått i oss lite mat här hemma. Så nu blir det att ta det lite lugnt och sitta å snacka med grabbarna en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0