Fredagen som bara försvann...



Precis!!!

Jobbade till kl 15:00. Var hemma vid 16:00. Åt middag med familjen.

Sen då ?

Inget faktiskt...

Lekte lite med barnen tills det var dags att natta Jonathan. kollade på ett par avsnitt ur säsong 2 utav The Big Bang Theory. 

Sen sov jag till och ifrån hela kvällen^^

Den roligaste delen på jobbet var att min lagledare fick ett samtal om mej från de personerna som ringer mej när jag får en lastbil som ska lastas eller lossas igår.

Handlade om att dom bara ville tala om att jag gör ett riktigt bra jobb :D

Shit eller! Jag har jobbat på Volvo i över 17 år nu. Och det var verkligen första gången jag fått höra att jag gör ett bra jobb liksom utan att man vet om det typ^^

Annars så är det lugnt :P Har lite ont längst ut på ögonbrynet efter att frugan gett mej en armbåge i sömnen...HA HA!!!

Aja...Nu är alla barnen uppe. Så dags att fixa dom lite frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0