Hallen - före och efter



Såhär såg våran hall ut innan vi påbörjade renoveringen och förnyelsen. Tråkig, eller hur? Lite sjuttiotal över det hela, jag vet. Och hur många gillar att ha en sönderslagen garderob i hallen?

Men resultatet efter våran tid i renoveringstagen gav resultat och nu är vi supernöjda med starten på vårt "nya" hus. Fortsättningen blir nu nästa rum, "det blå rummet" som syns längst bort i bilden nedan.

Det som är gjort är alltså:
Nytt golv från Bjoorn.se är lagt. Ett golv som är slitstarkt och slagtåligt, otroligt prisvärt enligt min mening. Dessutom var det väldigt lätt att lägga, faktiskt det mest lättlagda golv jag har vart med om!
Nya tapeter som går i grått och silverfärg. Skitsnyggt om jag får säga det själv.
Taket är ommålat.
Sen har frugan fyndat lite lampor osv på auktioner runt omkring. Tavlorna på väggarna kommer från Annaform.se och hatthyllan är från A-möbler i Skövde!

Idag är hallen stilren och trivsam, den är mer avkopplande än vår säng till och med. En sån skillnad är det!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0