Återhämtat mej...

 
Var helt slut när jag om hem från jobbet inatt...Under kvällen på jobbet degade näsan igen och halsen började riva. Feber kom smygandes osv.
Kände mej helt väck. Jag kom hem kl.00:20 eller nåt, lutade mej tillbaka och sen knackade det på dörren kl. 06:55 imorse...Doh!
 
Men idag har jag sovit. Och det känns. Mår avsevärt mycket bättre. Vågar knappt vara hemma från jobbet BARA för att jag vet att vi är lite kort med folk denna vecka.
Så jag känner att jag måste vara på där...För att inte ställa till det mer för dom :P
 
Vet inte varför jag blivit på det viset. Sån man är bara ^^
 
Nu börjar vi få iordning här hemma efter ommöblering och dyligt. 
 
På Torsdag blir det inte till stan och köpa virke för att ha nåt snickra med :)
Det far runt massa idéer i skallen just nu...
 
Hoppas bara det blir bra. Jag har fortfarande inte hittat den där satans borrmaskinen heller. Det är lagom frustrerande.
Måste fixa till skötbordet i första hand. Orka ligga på golvet eller vara i sängen när man ska byta blöja. Ryggen är ju som en korkskruv efter :P
 
Tur man inte har allt för bråttom med allt renoverande. För idéer man hade för ett par månader ser inte alls likadana ut idag. Det har till kommit lite småsaker hit och dit :P
Men nu tror jag vi har bestämt oss mer eller mindre på hur vi vill att det ska bli :)
 
Dags att förbereda sej för arbetet
 
Hej så long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0