Den perfekta kvällen...På jobbet !

 
Den här kvällen på jobbet blev en lagom kväll...Nog första gången.
Helt lagom att göra. Hann med mina raster plus att det blev inga lastbilar på kö...
Så gick den fort. Å då menar jag fort. 9 timmar kändes som att jag körde halvdag mer eller mindre :)
Lastbilarna kom med lagom mellanrum. Så jag hade tid att ta mej en kopp kaffe till och med :P
 
Det enda som tog lite tid och blev lite krångligt var det jag lastade till Brasilien...
Men vi lyckades få i allt som skulle med dit i alla fall :)
 
Sen att man får höra från alla mer eller mindre. Både medarbetare och chaffisar som kommer :)
Gör att man blir motiverad till att gör ett ännu bättre arbete nästa dag :)
 
Första gången på 17 år som man känner sej uppskattad för det man gör. Och att man är respekterad av sina arbetskamrater etc.
 
Det är kul att gå till arbetet. Och arbetsmoralen är på topp!
Märks även på andra att man har lite förtroende. Man får många ggr per dag telfonsamtal om man kan fixa saker å ting :)
 
Nu ska jag softa lite och gå ner i varv innan jag lägger mej brevid min andra hälft och myser lite ;)
 
Natti, natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0