Träleksaker till barnen

 
Träleksaker till barnen, det är något jag föredrar faktiskt. Framför plastleksaker iallafall, det känns mer miljövänligt och barn inbjudande till lek. Tycker ni inte det?

Det känns som plastleksaker går sönder väldigt lätt, medans träleksaker håller i flera år. De träleksaker vi har här hemma har grabbarna ärvt efter varandra, och de är fortfarande fina. Så när man köper träleksaker vet man att man får en shysst kvalitet och att det håller. 

En webshop som har massor av denna vara är Smultronbyn!
Själv fick jag hem mitt paket med bland annat en dinosaurie memory idag. Snabb leverans, bra kundservice och riktigt fina produkter - vad mer kan man önska? 

Spelet består av 16 par, alltså 32 brickor med dinosaurier och jag tror att detta kommer gillas av både Jonathan och Rasmus. Rasmus älskar verkligen sällskapsspel, något han nog fått efter sin mor. Men det är skoj, allra helst nu när han suger åt sig kunskap för fullt.
Jonathan har ju inte förstått vitsen med spel än, han är ju knappt 2 år, men han gillar dinosaurier, monster och andra roliga djur. Ja han älskar alla djur! Men de här blir ju lite tuffare liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0