Gott nytt år!



Gott nytt år får jag säga! 

Nytt år, nya möjligheter - och ny chans att återuppta bloggandet. Inte sant?
Jag vet att jag legat på latsidan med det ett tag, men det har helt enkelt varit annat som tagit väldigt mycket tid och energi. Sen kom julen och allt därtill. Alla födelsedagar också, ja ni anar inte.

Det är först nu man kan andas ut lite...

Vi har ju lyckats pricka in så att alla barnen fyller i december och januari. Bortsett från minste herren. Han fyller i en helt annan månad. Nämligen NOVEMBER! Ja, hela 2 dagar innan december månad, dvs 29 november.
Bra jobbat, eller hur? ;) Nästa unge får vi nog planera lite bättre!

Iallafall, åter till nyåret. Vi tog det lugnt här hemma. Ensamma. Men det var trevligt det med, det blir ju vad man gör det till. Vi käkade räkmackor/varma mackor och tittade på film tillsammans, sen skålade vi i "champagne" och kollade på raketer. Barnen var glada - och det är huvudsaken, det får mig glad!

Nyårslöften gav jag inga, men det brukar jag inte göra.
Gav du något nyårslöfte?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0