Trött å seg...



Precis så där känner jag mej faktiskt...Helt slut verkligen.

Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller så är det pollen.

Tror nog inte jag är på väg att bli sjuk heller...

Det återstå att se.



Raida orkade jag med iaf :P

Vi tog oss an Spine of Deathwing på normal mode.

Det blev en kort raid idag. Var med på den bossen...För att få lite träning i den nya rollen som "damagedealer" och sen hoppade jag nästa boss för att ge min plats till någon annan.

Vi tog bossen och jag gjorde bättre från mej idag enligt mej själv igår. 

Facit fanns i loggarna :P Copral var den som dog mest under fighterna :P

Men vet att jag kan bättre än så. Så bara att träna vidare :)

Nästa raid är på Onsdag igen...

Funderar dock på om det kan vara den där sommartiden som ställt till det för en med att vara trött å seg?

klockan är inte ens halv tio liksom. Och jag funderar seriöst på att lägga mej i bingen :P

Det vore ju skönt...Kanske blir så

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0