Blev en aning sent...

Så typiskt att man ska sätta sej med en ny karaktär på kvällen så här. Vet ju själv att jag fastnar :(
Men eftersom raiden fick ett övarraskande tidigt slut, så kunde jag inte låta bli att sätta mej en lite stund som det var tänkt från början. Men det blev en aningen längre stund än en "lite stund"
Men Ledda. Mitt druidpojekt tog sej uppåt ett par steg. Från level 67 till 71 och en hel del ny gear å lite instanser senare är jag nöjd för idag. får fortsätta någon annan dag :)
Lite tjusig med kjol å allt :P
Nu får det bli en stund sömn innan det är dags att skicka dom stora pojkarna till skolan.
Det är ju en eftermiddagsvecka på Volvo som hägrar också...Så lite sömn ska man ju kunna klämma in. Även fast man glömmer bort tiden framför WoW :)

Kommentarer
Tosse

Ja tiden försvinner riktigt snabbt när man sitter framför WOW :P

2012-03-19 @ 08:33:02
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0