Nu har vi startat det nya projektet...

Före                      Efter
 
Blev ett riktigt lyft i hallen efter lite slipande och 4-5 lager färg :)
 
Så nu finns det ingen återvändo...
 
Vi blev väldigt nöjda. För det funkar inte med det där 70-talsbruna alls.
Fattar inte varför jag inte gjort detta från början. Det lilla vi gjorde idag gav oss en helt ny hall !
 
Ska fortsätta med lister och dörrfodret till toan på Fredag och sen fortsätta inåt :)
Imorgon får vi se. Det blir ut i skogen och plocka lite blåbär och kantareller om vädret tillåter.
 
För den avslutningen vi hade på dagen var inte helt fy skam...
 
 
BLÅBÄRSPAJ!!!
 

Det var mumma det. Satt som en smäck i buken :D
 
Vi har verkligen fått en hel del uträttat redan första veckan på semestern. Väldigt nöjd med det faktiskt.
Mer än vad jag brukar på mina semestrar. I och för sig har ju gumman varit gravid dom 3 senaste åren :P
 
Samtidigt är det riktigt kul när man ser skillnad. Samt att man har lite bilder framför sej på hur det kommer se ut.
 
Det stora projektet vi alla ser fram emot är den blivande altanen och pojkarnas rum.
Där vet både gumman och jag hur vi vill ha det. 
 
Pojkarnas rum är också nåt som kommer bli skitkul att få fixa till. Vi behöver bara hitta ett par häftiga tapeter. Sen är vi redo för att börja där med. Det ska ju rensas där inne också. Det är inte alltid lika kul :(
 
Men jag vet att dom stora grabbarna inte kommer bli besvikna alls :D
Det blir en liten överraskning till dom. För vi har inte berättat hur det kommer bli, bara att vi ska göra iordning rummet till dom inom en snar framtid :)
 
Nu ska jag ta mej an kvällen och lata mej lite. Har i och för sig lovat frugan att sätta upp två skåp. Men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0