Efterarbetet från allaskogsvandringar :)

 
Snyggt!!!
 
Fick plocka fästingar på Qiwi efter de dagar vi spenderat i skogen för att leta kantareller och blåbär.
 
11 stycken hittils. Sen 1 på frugan :P
 
Men kantareller och blåbär har det blivit i mängder.
Det är väl priset man får betala...
 
Resten av oss har klarat sej hittills. Inga fästingar varken på mej, Simon, Linus, Rasmus, Jonathan eller Noah :)
 
Men allt detta har medfört sej att Rasmus har lärt sej säga både "blåbär" och "blåbärspaj" :)
 
Det lär ju ändå inte hindra oss från mer besök i skogen :)
 
Varma mackor med kantarellstuvning gör det hela värt besväret...

Kommentarer
Helén

Åh herrejävla - jag tror jag dör - springer o kräks! Jag har FOBI för fästingar, klarar inte ens av att se dem på bild, blir så rädd så jag glömmer andas - o så sitter jag här i godan ro o kikar igenom din blogg o ser det här.............. DOINK *avsvimmad*

Jaja - känns att man lever! ;)

2012-09-17 @ 07:57:08
URL: http://www.mondoblog.se/helen
NISAN

men usch!!!!! haha fy :(

2012-09-17 @ 19:22:02
URL: http://nisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0