Ibland blir det inte riktigt vad man tänkt sej...



Hade ju inte tänkt mej att jag bara skulle få se 2 st slutspelsmatcher denna säsong
Köpte ju säsongsbiljett och fantiserade om 7:e avgörande SM-finalmatch i Kinnarps Arena. Bremberg avgör i förlängning mot FBK :P
Istället blev det 4 raka förluster mot nykomplingarna AIK. Och jag tycker inte man ska försöka hitta det svarta fåret. För vad jag såg var det HV som lirade i början på säsongen. Spel mot ett mål. Massa skott. Men inte många som tog i nätet.
Men nu efter allt lagt sej, och funderat en del.
Det är inte meningen att allt ska vara så lätt alltid. Men en del frågor fanns det allt.
Fast dom kommer jag inte ihåg. Men allt man tycker som borde gjorts annorlunda tror man sej veta.
Har ju vissa spelare som man höjde på ögonbrynet för. Vissa blev helt anonyma.
Men för det första. Nåt som irriterar mej en hel del faktiskt!!!



Varför tog han bort Bremberg från Beech å Laine ???
Den kedjan blev inte alls sej lik efter Piros kom tillbaka dit. Inget illa om Piros. Tycker han är en riktigt fin lirare.
Men Bremberg passade bättre in i den kedjan enligt mej. För dom var riktigt bra. Vilket flyt dom hade i sitt spel. Dom hittade varandra mest hela tiden. Och bjöd på många riktigt fina spelmål. Och det kanske var det som hade behövts för att knäcka AIK:s Viktor Fasth.

Luoma vill jag verkligen sätta ett stort frågetecken framför. Kändes som han tappade allt i slutet av ES. Han gjorde det så svårt för sej och HV. Många misstag. Mycket onödiga utvisningar.

Och velandet med målvakter fram och tillbaka.

Rahimi försvann helt. Han hade oxå behövts. Man kan inte ge en person så lite speltid som faktiskt är riktigt underskattad. Surar han till så är det inte många som tar sej förbi honom.

Kan hålla på hur länge som helst...

Men då blir inlägget nåt helt otroligt långt. Och dom få som läser tröttnar :D

Men vill tacka HV för en helt underbar säsong. Missade inte en enda hemmamatch. Och det är jag stolt över. strax över 20 mil tur å retur för att se sina hjältar har varit enormt kul. Jag kommer tillbaka nästa säsong jag lovar. Lutar åt en ny säsongsbiljett då oxå.

Och ska nog försöka åka på en eller två borta matcher om tillfället ges. Som fyrbarnspappa kan man inte bara dra iväg.


Kommentarer
Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Vi får se fram emot nästa säsong istället <3

2011-03-25 @ 00:30:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0