Blev lite ändringar...

Har ju inte varit direkt så aktiv med bloggandet...

Ja och varför tro ???
Vem i he****te vill läsa om WoW egentligen. Dom inläggen som gjorts kan jag ju kopiera och lägga in igen :)
För det händer inte mycket mer. Och vem är intresserad av vad jag gör i WoW ???

Nu har hockeysäsongen börjat. Och i år blev det säsongsbiljett :)
Pratade om det med svärfar förra året. "Vinner HV 71 SM-guld, så köper vi säsongskort?" Och Dennis (svärfar) är ju inte den som är den. Han antog förslaget. Kanske tack vare honom som jag sitter där varje hemmamatch nu och hejar på killarna, som inte fått den drömstarten som förra säsongen dock. Men det är förbannat kul att vara där. Man känner sej delaktig på ett helt annat sätt. Man är där och stöttar dom i motgångar och medgångar. Vill vara där för mina sk. idoler. För mdet kan man faktiskt kalla dom. Man blir verkligen glad över att en speciell person gör mål som haft lite motgångar.

Det blev ju som sagt SM_guld för Jönköpings stolthet.

Visst är der vackert :P


Kommentarer
Annika - familjebloggen med massor av tävlingar!

Lilla pappsen <3

2010-10-30 @ 13:30:11
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0