25 minuter kvar till nersläpp...

25 minuter kvar. Ikväll är det en full omgång :P

Känner inte nån jätteoro faktiskt. Tror på killarna...

Frölunda som är långt ifrån ett uppgående lag kommer nog inte vara några större problem.
Frölunda har inte visat sej vara ett topplag, även om man kollar på truppen som visar att dom borde nog mer eller mindre ligga topp 5 minst.
Men vad finns det att göra när inte allt stämmer. För det är just vad jag ser det som. Det finns knappt inget som stämmer i det laget just nu.

Sen om man tittar på HV som börjar hitta tillbaka mer och mer. Dom har spelat bra även om det blir lite förluster.
Kul att alla osäkerheter har klarats om. Och jag syftar mest på Lance Ward. Att han hamnat i skymundan måste ha varit med sakerna som var på väg eller hade hänt hemma i Kanada. Hoppas att allt ordnar upp sej ganska fort. För på Tisdag är Beech tillbaka efter avstängningen mot FBK.
Sen är jag riktigt sugen på att få se Luoma igen. Han kan nog bli ett lyft som stärker försvaret en hel del...Hoppas dom inte puttar undan Rahimi bara. Men det tror jag inte. För han har verkligen varit mycket bättre än vad jag försäntat mej. Han passar bra in i HV.

Men snart sätter det igång. Hade lite funderingar på om jag skulle köpa matchen på PPv. Men nä. Skiter nog i det. Får följa det på aftonbladet och webb-radion istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0