Riktigta svängningar i HV???

Att bli "nollad" mot Brynäs är väl inte direkt okej faktiskt...
Typiskt att den där Greiss just ska storspela mot HV. Han som varit en stor snackis och de flesta skrattat åt ett tag tillbaka...

Lite blandade känslor. Lyckan över matchen mot Luleå är mer eller mindre bortblåst. Det här trodde jag inte faktiskt. Inte efter vad jag såg i Lördags...

Finns mer tankar att läsa om hos hvbloggen.se samt på HV:s hemsida
Inte bara vi supporters var missnöjda...Från sportbladet  

Men en lite teori jag och min kusin försvarar oss med (Han är FBK:are) När våra lag förlorar mot typ SSK och Frölunda, samt Brynäs. Det är för dåligt tempo i matcherna. Topplagen blir ställda. För vanligt vis när dom kör sina upplägg så ska det göras i hög fart :P
Men finns det inget tempo i matchen så funkar inte dessa grejer :P Blir liksom inget flyt i spelet.
Allt tar för lång tid...
Känns lite som detta hände igår. För det vart inte mycket till fart i den matchen direkt.
För Brynäs är det ju bra. För det är väl kanske deras tempo.
Och går man tillbaka tills i Lördags då HV plockade ner Luleå på marken. Då var det ju hockey på högsta nivå. Tempot låg ju på 110 % hela matchen igenom. Och då var HV grymma. Kanske är det frö dåligt tempo i ES. Kanske därför dom sk. topplagen ligger där nere^^
Det är helt enkelt inte tillräckligt högt tempo...

Nä då...Jag vet inte...Bara massa teroier...Måste ju ha något som håller humöret uppe :P


Kommentarer
Z

Nu börjar det se bättre ut med två raka hemmavinster. Har varit lite slö med att kommentera men tackar för länkhänvisningen. Det uppskattas ska du veta!



krya på dig..

2010-11-28 @ 12:32:28
URL: http://hvbloggen.se
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-08 @ 09:15:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0