Jaha...!

Frugan är på mej flera ggr i veckan om att ta upp bloggandet igen...
Så ska försöka hitta lite inspiration till det...
Det är inte det att det är tråkigt egentligen. Det är ganska kul när man väl hittar nåt att blogga om...
Efter en del diskussion med frugan, och förslag vad jag ska blogga om så ska jag iaf försöka hitta tillbaka.

Eftersom jag inte denna säsong följer speciellt mycket hockey från sargkanten och inifrån Kinnarps Arena,
så har jag tappat mycket idéer. Men får byta lite inriktning istället (Tur man har en kreativ kvinna vid sin sida).

Det kommer handla mer om mej som numera är 5 barnspappa :)
Har varit ganska mycket media för oss. Började med BB-fotot i SLA och en intervju, sen ringer Skövde Nyheter, efter det kommer GT å hör av sej och nu det sista Hemmets Journal :)
Allt bara för lilla Noah.
Men kanske inte direkt siktat på Noah. Det är ju mer att Jonathan och Noah är födda samma år.
Fast inte tvillingar. Jonathan född Januari 2011 och Noah November 2011 :P

För mej så har det inte varit nåt speciellt med det...Mer underbara barn till Nilsson Pettersson familjen :P
Men tydligen det var inte så jättevanligt.

SLA hade väl lite koll på när det hände sist i Skövde. För dom hade väntat på det i 10 år ungefär :D
Sen så SN och även GT...Och allra sista Hemmets Journal.
Och även tidningen Vi Föräldrar (vi är med i det aktuella numret som är i affären nu!). Men det var om något helt annat :)

Men eftersom frugans blogg faktiskt har blivit ganska så stor. Större än vad tanken var från början tror jag. Var väl inte riktigt vad hon själv hade vågats hoppas och drömma om :)

Men så är det. Och det får vi leva med. 5 pojkar i huset. Knappt en lugn stund. Tufft ibland. Men det finns inget i denna värld som jag skulle byta ut det mot...


Inte lätt alla gånger och få alla barn att göra som man vill. Tyvärr saknas våra lilla Noah här...Eller han ligger ju i mammas mage :P

"they rock my world !!!"


Kommentarer
Fnulan

Härligt skrivet!!

2012-03-05 @ 13:10:31
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0