Jo...Det blev Diablo 3

Jupp...Diablo 3 fick det bli.
Har ju spenderat många timmar framför dom gamla Diablospelen innan detta...
I 12 år har man fått vänta
Men det kom till sist :)
Och denna gång var man med från början. Alltid lika kul. Då ser man mycket hur ett spel utvecklas.
Så har det ju varit med World of Warcraft. Det har man spelat från dag ett. Och man kommer ihåg "den gamla goda tiden" som man oftast saknar.
Så här är dom nya tillskotten...
Oj varför ät man inte förvånad att min huvudkaraktär heter Copral :P
En Barbar
Sen till min andra kraktär och "Magic Finder"
En Demon Hunter
Som jag letar saker med. Eller försöker iaf :P
Så WoW ligger jag lite på latsidan med för tillfället...
Diablo finns det inget raidande och sånt i. Mycket solospelande.
Men det händer då och då att man gruppar upp med någon kompis för att öka svårighetsgraden lite :)
Ingen karaktär som är maxlevlad än. men det har jag ingen brådska med. Det blir när det blir.
Har samtidigt inte bestämt mej till 100 % vilken som ska bli mitt förstaval.
Demon huntern ligger ganska nära till att ta över förstaplatsen.
Men jag hinner nog ändra mej ett antal ggr..
Det är ju inget tvång att välja en main heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0