Firande

Det var den nationaldagen det!

Ja, det blir inte mycket till nationaldag i år, haha, jag ska jobba. Förvånande, nej inte direkt =)

Men på fyra veckor har det blivit 40 timmars övertid, vilket innebär en hel arbetsvecka extra! NICE!

Dock tror jag att det blir lite fika imorgon när jag kommer hem ändå, då vi "firade" ettårig bröllopsdag igår, och det firades inte med mer än glasstårta på kvällen. Iofs så är vi inga firarmänniskor heller, men ändå. Blir det tårta, cupcakes eller nåt helt annat tro - kanske rent av en marängtårta :)

Fick hem ett playstation 3 igår också, av Annikas bror, så det tar pojkarnas uppmärksamhet, och nu även min! :) GTA FTW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0