Äntligen hemma...

Det är alltid lika skönt att komma hem efter flera timmars utflykt...
For in till stan i för middags...
Sprang omkring på Elins Esplanad och kikade runt. Det har ju varit shopinghelg där.
Har ändå inte gått åt alldeles för mycket pengar. Vi har hållt bra i pengarna.
Barnen har varit med i teckningstävling. Sen gick vi omkring och letade efter korgar med ägg i alla affärer och det sista tog vi en fika
Sen var vi inne på Coop Forum och kikade lite på byggavdelningen. Och på Coop fick ungarna leka lite i lekrummet. Åka kana och springa lite där inne.
Och det sista så blev det en tur till Mölltorp för att hälsa på svärföräldrarna. Så suttit med svärfar och kollat på AIK mot Skellefteå. Bra match!
Köpte mej ett rutat block nu, så jag kan arkiver alla mina små ritningar på ombyggnadtionerna här hemma samt lite tankar och idéer :P
Nu blir det lite kvällsmat och sen natta ungarna och försöka få i Noah lite flytande Alvedon.
Vet inte men han verkar väldigt besvärad idag. Dreglar och kör in händerna u truten. Kan vara tänder på gång. Stackare!
Påsklov nästa vecka. Så då blir inget tvång att behöva gå upp och skickar Linus till skolan...tihi :P

Kommentarer
Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hejsan!

Nu är en vinnare av tävlingen dragen hos mig:) Titta in & se om det blev du. Om du inte hade turen med dig denna gången har jag två aktuella tävlingar igång i bloggen :) Kram

2012-04-04 @ 13:45:13
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0