Kanske dags igen nu...

Funderat länge på om man skulle ta upp det här med bloggandet igen :)
Ska göra ett försök iaf.
Vad har hänt ?

Jag har gift mej...
Skaffat hund...
Lyckats göra kärringen på smällen än en gång xD Fast det är inte så illa som det låter. Vi vill ju ha mera barn. Och då får det blir som det blir. Men vi har prtat genom saker å ting nu, och sagt det att efter detta lilla knyte ska vi tänka oss för en eller två ggr sen :)
Spelar fortfarande WoW. Fast med ett gäng på servern Haomarush. Där vi har riktigt kul tillsammans. Alla har samma syn på spelet som gör att allt blir extra kul. Vi är ett gäng som raidar, sitter och tjötar på ventrilo samt hittar på lite småhyss tillsammans. Alla har förståelse för varandra om att man måste springa och ta hand om barnen.

Själv har jag hand om våran guilds hemsida och står för ventriloservern vi har. Är även moderatorn för sidan vi har på Facebook.

Annars väntar jag på att Elitserien ska komma igång. Köpte inget säsongskort i Kinnarps Arena denna gång, utan blev istället ett säsongskort hos canal+. Så kommer bli massa hockey ändå. Självklart kommer det åkas iväg. För inget slår upplevelsen att sitta vid sargen och heja på sitt lag :)

Så det kommer nog bloggas en hel del om WoW i framtiden. För det mest där jag hittar på saker just nu. om vi inte myser med familjen. Men frugan har ju fått jobb så hon jobbar ju hela semestern.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0