Nu var det dags då xD

För skoj ksull startade jag denna blogg...
Mest för att kunna lägga ut lite om mitt liv i den alternativa världen där jag gör världen osäker med min orcwarrior Tidanbo och min Blodalvspaladin Dilox.

För det mesta är det PvP som gäller och många inlägg kommer väl handla om det. Men det händer att man drar iväg med en pug eller guilden till Icecrown Citadel i jakt på Lich King.

I alla fall...

Lite snabbt om mej som person. 3 barns pappa (snart 4) Bor i en villa i ett litet samhälle som heter Tidan. Där i från mitt karaktärsnamn kommer i från (Fyndigt?) Har min vackra sambo Annika som inspirerat mej till detta. Kanske blir det en succe eller så berättar man om sina bravader för enstaka personer :P Eller ingen alls...Den som väntar, får se xD

Fortsättning kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0