Söndagen fortsätter...

Kan ju säga att detta inlägg skulle ju ha publicerats 45 minuter sen...

Men min lille son hade inte samma tankar som jag verkar det som. Han hittade en liten blå knapp som han tycker om att trycka på^^

Men i alla fall..

Småbarn måste han nån typ av medfödd instinkt med att se smågrejer att stoppa i munnen och jävlas med pappa.

Står i köket och fixar frukost. Lilleman kommer krypandes i 120 fram till en liten bit torrfoder. Stoppar den i munnen. Och tycker pappa är sämst i världen som plockar ut den. *Skrik och ilska* Fram till nästa som låg åt andra hållet. Pappa är kass!!! Han plockar den innan jag ens hinner smaka på den *grr*
Tills sist tittar han på mej efter att lillen inte hittat nåt på golvet. Drar ut en kökslåda och skrattar :) Jag tittar på honom för att se vad som händer. Vänder mej om och går mot honom då han stänger lådan. Han säger något på bebisspråk och kryper in i pojkarnas rum. Jag fixar färdigt mackorna och ropar på Linus. Han hämtar sin macka. Jag häller upp kaffe. Dricker upp min Berocca. Då kommer den lille krabaten krypandes. Säger nåt på bebisspråk. Och jag känner igen den lukten..."men gubben då. Vi har ju precis bytt blöja?"...Leendet är större än nånsin :P
Nu får han ligga på skötbordet en stund och sparka på pappas mage. Efter det här var det dax för bus. Om man trycker på den här lysande blå knappen på pappas dator. Vad händer då. Jag har bara gjort det 100 ggr förut. För nu tittar han på skärmen samtidigt. För han vet att den blir svart och tycker det är skitkul xD

Nu vill jag ha frukost fick lillen för sej. Han åt bara ena halvan av min leverpastejsmörgås. Vet inte vad han tänkte. Men fick en känsla av det arga bebisspråket han använde kan översättas enkelt. "Fixa min fruktgröt. Annars får dammsugaren ta smällen!!!" För den fick sej ett åkande :P

Men gröt blev det. Och lille Rasmus blev trött. Så nu får jag hämta en nytt glas kaffe och skriva färdigt inlägget. För kaffet vart iskallt^^

Men vad dra man för slutsatts av detta.
Jag vet vad jag tycker och känner.

Jag ÄLSKAR verkligen mitt liv. Finns inte en chans i världen att jag på något sätt ångrar det. Denna morgon är precis lika rolig som alla andra dagar.

Älskar min familj...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0