Satt och kikade lite på nätet....

Satt och klickade runt lite på nätet då jag kom in på en sida om Leos hockeymuseum i Jönköping. Han visade stolt upp en riktigt gammal HV-tröja.



Som gav mej en lite idé.
Det ska jag och stolt göra tänkte jag. Lägga upp några bilder på mina matchtröjor :P
Inget hockeymuseum dock. Men det betyder något för mej iaf :)
Har lite andra grejer oxå...Får lägga upp det senare...


Kommer inte riktigt ihåg från vilken säsong...


Oxå en äldre tröja. Hänger bara i garderoben just nu. Men tar ut dom nån gång ibland för att kika lite. Som nu t.ex :P


Denna tycker jag om...En replika av matchtröjan från förra säsongen. Den är lite extra eftersom det är inga tryck på den utan allt är broderat ;) 


Fått utav svärföraldrarna i julklapp. Tack så jättemycket...!


Årets matchtröja. Passade på att köpa den när vi vann på halva potten. Tänkte jag var värd det efter dragit in 32.740 kr. Rätt bra betalt för en hockeymatch. Enda gången jag kommer tjäna på hockey :P


Där har vi en liten fin gruppbild. Fick ta den för gummans blogg. Och helt plötsligt börjar hon prata om tradera och kanske sälja. Pfft!!!

Har ju oxå lite andra plagg. 5 st kepsar, 4 eller 5 T-shirts samt 1 luvtröja och college :P
Och får ju inte glömma min ryggsäck xD
Men tycker det är snygga kläder å kepsar. Trivs i kläderna. Bra kvalitet osv. Så det är absolut inte det sista plagget jag köper :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0