En Söndags morgon...

Denna Söndagen är ganska lik dom andra.

Linus tittar på Svampbob Fyrkant å Rasmus far runt och knackar lite på dammsugaren. Jag sitter här som en Zombie. Vet inte vad det är. Känner mer eller mindre bakis^^

Men det blir nog normalt så fort man fått i sej den första koppen kaffe och ett glas Berocca :P

Gumman ligger och sover. Hon har sina sovmorgonar på helgerna. Hon tar ju hand om det mesta på veckorna när en annan måste upp till jobbet. Detta är det minsta jag kan göra. Att ta barnen på helgerna :)
Men jag var på väg upp en lite stund tidigare idag xD
Jag hade ju inte ställt om klockan. Så var uppe och yrade här kl 6:45. Fast egentligen inte :)
Gumman sa "kom och lägg dej igen istället. Det är vintertid nu!!!"
Det var inga problem med det. Trött som man var :P

Nu ska här fixas lite frukost. Linus är säkert sugen.

Måste kolla till Rasmus oxå. Han är inne i pojkarnas rum och tjoar lite...Så inget sattyg på gång xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0