Vilken dag...

Första gången på länge man kände sej utvilad...

Den kändes helt annorlunda...
Igår var det saker som fick lite klarhet...Ett lite typ av missförstånd som reddes ut.
Sen lite annat...Hur falska personer kan vara.
Men nu vet jag vilka personer som har varit inblandade i en ganska så sorglig händelse.
Att vuxan människor beeter sej på det viset trodde jag inte var sant.
Men jag är en lyckligt lottad person som har kompisar som verkligen är ens kompisar. Även helt ursköna jobbakompisar som står på min sida faktiskt. Trodde jag stog helt själv. Vissa vill inte ta någons sida.
Jag har sk. jobbakompisar som har förstört för mej på jobbet. Gjort så att jag förlorat min arbetsuppgift. Tappat lön.
På helt otroligt dåliga grunder. Men dom har verkligen jobbat hårt för att komma så pass långt att jag förlorat det iaf.
Men tänker inte låta nåt sådant här knäcka mej alls.
Ska bara stå och titta på när dom faller ner i sina egna gropar och bara skratta. För jag vet att det finns bara möjligt en person som kan göra det jobbet jag hade lika bra som mej...
Låter som jag tror att jag är bäst. Jag är absolut inte bäst. Men jag är jävligt bra på det jag gör ;)

Men vi får se vem som skrattar i sista änden :P

I alla fall...

Har skottat snö för första gången i år...
Såååå mysigt...
Tycker om det faktiskt. Slänga på lite musik i öronen och bara köra. Man bränner en hel del på det.
Vet hru det var förra vintern, när ajg skottade av hustaket. Nästan en och en halv meter snö på typ 75 kvadratmeter lite lätt räknat. Tog en hel kväll och jag trodde inte jag skulle överleva :D
Sa det till flickan när jag var färdig. Helt slut som jag var. "Somnar jag nu. Kommer jag aldrig mer vakna" Det kändes så just då :P

Men tror nog denna snö försvinner innan helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0