Inte alls välkommet...

Hatar verkligen att vara sjuk. Men nu lyckades jag dra på mej feber och halsont. Det värker i hela kroppen...
Bara det inte är influensa. Samt att det åste gå över till Torsdag. Då är det ju hockey igen :P
Har sovit sen 20:30-21:00 igår. Vaknade 07:00...

Det är kul att man får kommentaren "Att du kommer när du är sugen igen" när man ringer till jobbet för att meddela sin sjukfrånvaro. Tror dom att jag vill vara hemma ? Satans sopskalle...Jag vill faktiskt inte vara hemma!!! Skit sak samma. Är jag sjuk tänker jag inte springa och riskera att andra blir det pga att nån pappskalle inte kan ta det. Förmodligen för att det förstör hans planeringar med uppdelening av arbetsuppgifter...

Det börjar kännas lite bättre nu. Tog mej en Alvedon direkt när jag gick upp. Måste ju få iväg Linus till skolan...
Men eftersom jag ändå vaknade kunde jag lika gärna ta det oxå. Tror nog att gumman är på väg att bli lite dålig hon med :(
Bra tajming^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0