Daniel Larsson och Martin Thörnberg i Tre Kronor

Visst är det kul ? :P
Jag tycker det iaf xD

Även Stefan Liv, David Petrasek och Björn Melin finns med på listan...Ska bli kul.

Karjala Cup börjar ju närma sej. Blir att börja förbereda sej. Tror jag har min Tre Kronor tröja här någonstans xD

Truppen finns på HV 71:s sida...

Och lite mer på Aftonbladet. Fast kanske inte håller med fullt ut. Till viss del. Okej...Davidsson och HV 71 har inte varit på topp. Men han är en bra ledare. Och HV har inte de spelare dom hade förra säsongen. Kolla på FBK under den tiden dom vann SM-guld. Kolla DIF under de åren dom var på topp. Så gnäll inte på HV...! Dom hade mer eller mindre samma lirare förra säsongen som innan då FBK tog guldet. Nu saknas några... 

Men tycker truppen ser bra ut. Intressanta spelare...Men tror på Mårts...Han vill få upp lite nytt blod i Tre Kronor. Jag stödjer det. Vi får se hur det blir till VM sen. Laget kanske inte är i närheten av hur det ser ut idag. Lyft fram våra unga svenska spelare. Mer sånt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0